Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

5 meters avstånd, tack!

Publicerad 2008-09-08 12:27:31 i Allmänt,

Satt på facebook idag och kollade runt bland nära och kära när det helt plötsligt ploppar upp en ruta nere i högra hörnet. Cosimo säger "hi". Fan va trevligt tänkte jag. En Grekpolare som säger hej. Vi började prata lite om när vi ska åka ner och hur mycket skoj man ska ha m.m. Jag hann till och med tänka "verkar vara en normal kille, tack gud". Har lärt mig en sak, ska aldrig mer tänka så! Grabben lägger till mig på msn och efter det kommer "you are a beautiful girl, looking at you facebook photos". Så var det kört. Ser därefter att han är Italienare, surprise! 5 meters avstånd på honom, MINST! Herregud, stackars Niklas kommer få leka räddare i nöden ett antal gånger. Bra på engelska är dom inte heller "What do you studying?" haha


Kommentarer

Postat av: Meira

Publicerad 2008-09-08 19:25:54

Haha "what do you studying" hahaha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela