Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

Dansar "ALLTID" nykter

Publicerad 2008-09-02 10:25:19 i Allmänt,

Varför är folk så tråkiga? När man är ute på krogen varför inte bara dansa lite då?? Det tar alltid halva kvällen innan någon vågar sig upp på dansgolvet. Vad är problemet? Behöver du en öl för att våga ställa dig där så svep en och kom upp, svårare än så är det inte!



Se! det går alldeles utmärkt. Ser inte direkt ut som att det var fullt ös. Folk hade väl inte hunnit ta den där ölen än...

Nu har för övrig min kära släkt hittat hit.. hur lång tid tog det? en månad? Tänkte att dom skulle hålla sig till Greklandsbloggen men icke! Pappa har till och med googlat för att hitta hit, viket borde betyda att hela släkten numera vet om detta. Jaja, det är väl trevligt. Dags att börja censurera..

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-09-02 14:57:21

Hm, vad jag vet (eller hoppas) så skrev jag att vi skulel dit OM två veckor. >Haha. Fy fan jag skulle döööö om vi skulle vara där i två veckor! Det är bara en natt, så jag överlever nog...

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-09-02 21:38:49

Irre, imorn, då, tycker, jag , att, vi, ska, festa!!

Postat av: marie

Publicerad 2008-09-04 21:36:45

pappa hälsar att "du e en jävla tunnis om du censurerar. Han har aldrig censurerat hur illa han uppträder. Du är ute ur hans släkt isf."



Stackars jag fick under hot skriva detta inlägg.

visst e de skönt me en stor släkt? ;)



PS. ALLA i släkten har hemsidan som "favorit". Så vi hittar allihopa. DS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela