Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

Flickvänsmaterial? Jajamensan!

Publicerad 2008-09-03 23:40:54 i Allmänt,

Ibland är jag faktiskt en riktigt bra flickvän om jag får säga det själv.

Tänkte att jag ville göra något åt Linus innan jag åker och kom då på att jag skulle göra en tårta. Åkte (herregud! jag tänkte skriva for!) till ICA och handlade allt jag behövde.. sen skyndade jag hem för att hinna baka klart innan Linus kom hem från sitt möte. Hann baka tårtan som fick bli ett lager av vaniljsås och ett med en blandning av hallon, blåbär och drottningsylt. Hann till och med diska undan och gömma tårtan i en påse i kylen så det blev en överraskning till filmen vi såg (med tända ljus) efter middagen. Bra kväll helt enkelt =)


Kommentarer

Postat av: marie

Publicerad 2008-09-04 21:31:10

va myyysigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela