Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

Irene - sjuk, förvirrad och lider av tristess

Publicerad 2008-09-01 20:38:45 i Allmänt,

Japp, då har man gjort det igen och jag lovar... ni kommer inte bli förvånade.

Är just nu sjuk så jag har bara legat i soffan i 4 dagar och spelat död vilket börjar bli en aning tråkigt nu. Kommer vara som en ping-pong boll när jag blir frisk igen. Låg i alla fall i soffan och kollade på TV för någon dag sen när Linus roomie börjar fråga saker om Grekland.. Vi kom in på det ena efter det andra och (fråga mig inte varför) så frågar han mig något om mitt pass. Kroppen stelnar till och för en sekund så skriker hjärnan åt mig "din idiot, vart har du passet?!". Sekunden senare så vaknar jag till och inser att jag har -tro det eller ej- magasinerat mitt pass. Varför gud? Varför gör alltid jag såna här grejer? Det är så typiskt mig också att jag inte ens hade tänkt på passet innan Anders nämnde det. Kom sen på att jag kanske hade tagit med det hem i alla fall. Ringde hem och bad Marie leta efter passet men sån tur kan man ju inte få ha..

Så imorgon bär det av till Linkans Åkeri för att be dem ta ner min och Davids låda för att jag sedan ska kunna rota runt efter passet. Det bästa är att lådan är packad så smart bara för att vi skulle få in allt skit.

And She Did It Again!

Äh, va fan, jag hade ju ändå inget för mig imorgon...

Kommentarer

Postat av: marie

Publicerad 2008-09-04 21:38:46

Jag gjorde allt jag kunde :(



Hittade du de till slut?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela