Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

Marie - passet är funnet

Publicerad 2008-09-05 00:34:17 i Allmänt,

Var och hämtade passet som jag, mycket riktigt, hade magasinerat. Jag och Johanna J åkte dit och jag har bara varit där en gång och skulle nu hitta tillbaka dit. Som om jag med mitt underbart starka lokalsinne skulle hitta tillbaka till ett ställe där jag varit EN gång! Vi åkte självklart vilse och det slutade med att jag fick ringa Linkans och få en vägbeskrivning. Visade sig att vi inte var så långt ifrån ändå.

Jag var och klippte mig igår. Brukar vara ganska bra på att tycka att det ser så bra ut när jag är hos frissan för att sen, dagen efter, inse att det kanske inte var så bra som jag först trodde. Körde på den klassikern den här gången också. Tyckte att det såg bra ut igår, men idag efter att ha tvättat håret och fixat det själv så insåg jag att hon klippt av några dm för mycket. "Hejsan, mitt namn är Irene och jag är 65 år gammal" - kort resumé för hur det ser ut.

Annars har denna dag varit ganska händelsefattig. Har egentligen inte gjort så mycket mer än att vara hemma hos Johanna S och äta middag för att sen fira Carro. 22-års dagen ska självklart firas med rabarbershot!

Hostar så mycket nu att jag får ont i huvudet varje gång. Känns som att någon slår mig i huvudet med en hammare varje gång jag hostar. Varför går det aldrig över? Jag blir galen!

Borde sova nu men jag vill inte. Kan ju ändå inte sova för allt hostande. Aja, godnatt!

Kommentarer

Postat av: marie

Publicerad 2008-09-06 20:56:50

nice ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela