Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

Övningskörning är den ljuva körningen

Publicerad 2010-04-06 12:15:56 i Allmänt,

Dagens kommentar ges till min käre far, lugnet själv! Han och Marie är ute och övningskör, dom kommer till en korsning och Marie saktar in för att göra en lugn och fin sväng in på nästa gata. Pappa tyckte tydligen att det gick lite långsamt och blev en smula frustrerad över det. Hans reaktion blir "sväääääääng, det är väl för fan inte en lastbil du kör!!" Sådär ja pappa, bra pepp...

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-04-07 09:39:34

Hahahaha!! Skulle vara riktigt intressant att åka med någnongång.

Postat av: Gurra

Publicerad 2010-04-26 15:37:43

Jag hade en lite förhoppning om att du skulle skriva om helgens olika bravader men sen med en närmare eftertanke så är det kanske klokt att vi lägger helgen i den där lådan som göms undan och tas fram om tio år på en reunion.. Ida har spelat in massa filmer..



förövrigt om någon frågar så var och Ek och kollade på Umeåspexarna och inget annat :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela