Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

Dan före dan före tentadan

Publicerad 2010-02-17 22:50:44 i Allmänt,

Efter en hyfsat produktiv dag på Umeå Universitetsbibliotek med bland annat kullerbyttor, filmning, övning på sammanfattning och mycket mycket fniss så känner jag mig ändå ganska nöjd med dagen måste jag erkänna.
Då vi sitter runt ett bord i biblioteket upptäcker jag ett litet svart hårstrå på bordet (Det skall observeras att vi pluggat några timmar och humorn var på en allvarligt låg nivå). Jag konstaterar snabbt att detta måste vara ett pubishår, att det råkar vara så att Erik sitter närmast detta och han blir självklart anklagad för denna otrevliga incident. Jag tar lite försiktigt och släpper ner håret på marken samtidigt som jag inser att Erik kanske ville ha tillbaka det. Artig som man är så frågade jag om han ville att jag skulle plocka upp det igen. Han kolla länge och väl i byxorna för att se om det saknas något och slänger sedan ur sig kommentaren "Nej, det är inte så mycket där nere". Tack Erik, då vet vi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela