Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

Lite humörsrubbade kanske?

Publicerad 2010-02-16 19:58:40 i Allmänt,

Idag har det inte varit en allt för effektiv dag. Tentan äger rum om tre dagar och jag började lite lätt ta mig igenom sammanfattningen idag. Jag var inte direkt ensam om denna nedgång, man är ju alltid i gott sällskap med blivande roomies och annat tentafolk. David bestämmer sig för att riva sin sammanfattning, packa sina saker och gå hem, Erik la ned efter några timmar (med ett svängande humör då indesign inte gjorde som han ville) och jag och Johanna är lite allmänt depp nu då vi sitter kvar själva på skolan. Men, nu är ju detta en kommentarblogg från och med idag så jag tänkte bara dela med mig av Fias snygga uttryck: Vi befinner oss i en emotionell dalbana (vad hände med bergen?) Allvarligt, hur negativt låter inte det? När når man botten liksom? Det bara dalar och dalar och det finns inget ljus i mörkret. Men det är väl lite så det känns.. 3 dagar innan tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela