Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

Nu smäller det..

Publicerad 2010-02-16 14:13:28 i Allmänt,

.. jajamensan! Nu är det dags för en omstrukturering av bloggen. Då det börjar närma sig slutet av min tid som student på Umeå universitet så tänker jag dela med mig så mycket som möjligt av de kommentarer som hoppar ur folks munnar under dagarna.
  • Idag tror jag att dagens klantigaste kommentar kommer från allas vår käre Gustav Andersson som gärna talar innan han tänker. Situationen utspelade sig på följande vis:
Vi sitter i Universum och diskuterar varandras magar och det konstateras att många har drabbats av en viktuppgång sedan början av universitetstiden. Jag sitter och drar in magen samtidigt som David slår med knytnäven för att jag ska dra in den så mycket som möjligt. Då mina vänner, då kommer kommentaren "Shit Irene, när du sitter sådär så har du ju fan bröst" Behöver jag säga att Gustavs ansiktsfärg byttes ganska snabbt och att en ursäkt kom med ljusets hastighet?!
  • Erik drog en fin kommentar i samma veva: "jag kunde inte svälja förrän för sex år sedan" Tolka den som du vill...
Tala innan man tänker? Varför? Det är ju sjukt jävla tråkigt!!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-02-16 14:24:41

Fint irene, du uppdaterar lika ofta som jag :)

Postat av: Fia

Publicerad 2010-02-16 18:44:01

Irre, fan vad kul att du börjar uppdatera! Nu får du inte slacka - minst en uppdatering om dagen vill jag ha! :)

Postat av: Björn Svensson

Publicerad 2010-03-04 09:56:28

Uppdatera mera!!hahhahahaa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela