Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

Min musiksmak är som sagt en del av min charm..

Publicerad 2010-03-03 17:38:24 i Allmänt,

Kort och gott.. var inne på Spotify idag och där kom det upp "artist that you may like". Mina förslag blev följande:
  • Thorleifs
  • Vikingarna
  • Arvingarna
  • Sonja Alden
  • Charlotte Perelli
  • Lasse Stefanz
Hur är det möjligt att ha den musiksmaken när man är 23? Något har ju gått snett i min uppfostran.. eller som pappa brukar säga "vilken uppfostran?!"

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-03-07 19:49:30

Men herregud Irene! Hur kunde det gå så illa?

Kram moster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela