Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

När fyller du år?

Publicerad 2010-03-16 08:51:58 i Allmänt,

Igår kom födelsedagar upp på tal. Jag drog upp min almanacka under en redovisning för att inte självdö och då kommer ju alltid födelsedagsinläggen på löpande band. Det började med Davids fortsatte med Gustavs och avslutades med Eriks. Till saken hör att när jag ska skriva in Davids födelsedag (15 maj) så säger Erik lite stolt "Jaha så du fyller år då, mina födelsedagar inträffar alltid mitt i sommaren" WHAT, det kan inte vara möjligt, nu skojar du med oss Erik!! Det var det konstigaste jag hört någon gång!
Med mitt guldfiskminne är det väl lika bra att passa på att säga GRATTIS på 26-års dagen Erik (19 juli)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela