Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

Om om om...

Publicerad 2010-03-31 09:20:12 i Allmänt,

Satt i soffan igår med Micke och hans käre roomie Johan.. Något säger mig att Johan börjar visa sig från sin rätta sida nu efter att jag träffat honom ett x antal gånger. I vilket fall som helst.. från ingenstans kläcker Johan ur sig "Micke, om alla tjejer på jorden dör och alla killar då börjar ha sex med varandra, skulle du ha sex med en kille då?" Vad säger man på den liksom?? Vi började diskutera saken och kom fram till att det nog skulle vara så att det blev normalt med homosexualitet efter ett tag.. med vad fan vet jag? Inte är det mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela