Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

Tyck som jag, annars skiter jag i dig

Publicerad 2012-08-27 15:44:54 i

En vanlig dag på kontoret. Kontorskollegan Rudolf (nej, han heter inte Rudolf såklart men lite privacy ska man ju få) har tagit fram två förslag på loggos som ska printas på isskrapor. En logga har kvd med fet text under och en med neutral text.
 
R - Vilken tycker du är bäst?
Jag - Är det någon skillnad?
R - Ehh ja..
Jag - Jaha, den ena är med fet text? Då tycker jag att den neutrala är snyggare, helt klart.
R - (låååång tystnad)
Jag - Du tyckte den med fet stil va?
R - Jaaa... 
(R reser sig från stolen illa kvickt..)
R - Äh vad fan, jag drar och frågar någon annan.
 
Summan av kardemumman - jag duger som smakråd, men bara om jag tycker som Rudolf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela