Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

Gör som kungen, vänder blad!

Publicerad 2018-10-06 13:19:00 i

Totalt kass dag igår. När man har en "tröttdag" så orkar man inte hålla upp humöret och det mesta rasar. Micke är på jakt i Skövde i helgen och Arvid är med sin gammelfaster och gammelfarfar. Redan i våras när Micke började prata om sina jakthelger så målade jag upp vad jag och Arvid skulle hitta på med vår kvalitetstid. Jag jobbade heltid i våras och Micke var pappaledig så jag saknade verkligen min egentid med Arvid. Vi skulle åka till en bondgård, vi skulle hälsa på släkten, vi skulle till badhuset, vi skulle ut i skogen och plocka saker att pyssla med osv osv. Inget av det hände, Arvid åkte iväg igår och jag är kvar hemma. Allt det jag längtat så mycket efter känns väldigt långt borta. En tuff kväll med mycket tårar och hopplöshet.
 
MEN, jag gör som kungen och vänder blad! Idag är en bra dag! Tänk om det nu kunde bli så att varannan dag faktiskt är bra, det är ju ett enormt framsteg. Har varit ute på en promenad runt sjön och känner för att gymma sen, energin finns där! Försöker att inte göra av med allt på en gång så tar en paus i soffan först. 
 
Note to self - Flytta ALDRIG ifrån vattnet!! Måste ha vatten inom gångavstånd, inget är så helade som det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela