Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

Tack!

Publicerad 2018-10-22 20:18:48 i

Måste bara säga igen hur otroligt tacksam jag är för all respons. Det är fortfarande personer som hör av sig var och varannan dag. Antingen så är man orolig för att trilla dit själv och upplever bloggen som en ögonöppnare eller så har man tyvärr redan varit utmattat och vet hur tufft det är att ta sig tillbaka. På det har jag en extremt stöttande familj och en massa fina vänner som hör av sig och vill hjälpa. Det känns helt otroligt, är så lyckligt lottad!! Kunde aldrig drömma om så här mycket respons, skulle ju bara skriva av mig lite. 
 
Det är inte helt ovanligt nu att det är 50 personer som läser bloggen under en dag. Har redan fått höra att mina inlägg var det som gjorde att personen i fråga tog steget och sjukskrev sig - wow! Dela gärna bloggen så att fler får chansen att vända sina liv 💗
 
Som jag burkar säga "Lev livet för fan innan fan lever livet med dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela