Irre

Jag är mitt i utmattningens våld och försöker ta mig därifrån. Här skriver jag om hur det faktiskt känns på riktigt och vad som försiggår i mitt huvud. Välkommen in om du vill ha den osminkade sanningen!

Pizza vid sjön

Publicerad 2018-09-29 20:00:00 i

Idag gjorde vi en sån där grej som jag har svårt att se att vi skulle gjort för några år sen. Vi tog en termos med kaffe, en med te, en burk med frukt och gick för att hämta en pizza. Detta tog vi med oss ner till sjön sen satte vi oss på en parkbänk och smaskade medan joggarna svischade förbi. Kunde inte låta bli att fundera på hur många av dem som tänkte "Idioter. Jääävlar vad gött det där ser ut!!" 
 
Vi passade även på att mata ankorna med lite bröd. Arvid var helt lyrisk, han hoppade och studsade samtidigt som han skrekskrattade. Han är magisk den där lille grabben! Även om han tar en massa energi så ger han så extremt mycket kärlek 💗
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Irene

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela